English
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

اجرای اردوی فرهنگی و آموزشی به مقصد روستای گرمابسرد

اردوی فرهنگی و آموزشی به مقصد روستای گرمابسرد با حضور دکتر سیاوش ایمنی- مدير گروه مديريت جهانگردي و دکتر زهراالسادات لوح موسوی- مدرس دانشگاه علم و فرهنگ، به هدف آشنایی دانشجویان رشته گردشگری با کسب‌وکارهای موفق گردشگری، تأسیسات مراکز اقامتی و راه‌های ایجاد جاذبه‌های مصنوعی با استفاده از خلاقیت و نوآوری در حوزه گردشگری به همت انجمن علمی – دانشجویی کارآفرینی گردشگری پنجشنبه ۱۶آذر برگزار ‏شد.

در این اردو، دانشجوها با مرکز اقامتی میرزاکریمی، اِلِمان‌های به‌کاررفته در این مرکز، رنگ‌های مورداستفاده در بنا و تزئینات، شیوه پذیرایی و مسائل مدیریتی و تأمین مالی مربوط به مرکز آشنا شدند.
بازدید از قلعه درحال ‌احداث شهر زیرزمینی برای آشنایی دانشجویان با خلاقیت‌ها و نوآوری‌های به‌کاررفته و استفاده از مختصات معماری دوره صفوی در نمای داخلی این بنا ازجمله مواردی بود که در این رویداد دانشجویان را به خود جذب کرد.
همچنین زیارت مزار شهدای روستای گرمابسرد و تکریم شهدای این روستا ازجمله برنامه‌های دیگر این اردو بود. گفتنی است، روستای گرمابسرد یکی از روستاهای حوالی شهر آبسرد دماوند است که سرسبز و زیبا و دارای آب‌وهوای کوهستانی و ییلاقی است و بیشتر اهالی آنجا را مردمان کرد عشایر کرمانشاهی هستند.